• [2018/06/22]
    By using our forums, and our in-game services, you agree to be bound by our Privacy Policy found here:
    skullgirlsmobile.com/privacy

Bug - Normal Código: 2.SESSION.6

joão_🇧🇷

New Member
Joined
Dec 16, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
0
Age
17
Um dia minha conta se desconectou sozinha e quando fui conectar ela novamente apareceu escrito "não pudemos atualizar seu login com o Google..." Eu desinstalei o jogo, esperei 1 mês e instalei hoje, tentei conectar minha conta novamente e o mesmo erro apareceu. Por favor, me ajudem, a minha conta estava com vários personagens bons e em um nível alto.Screenshot_20221216-205548~2.png
 
Unfortunately we don't have a good solution for this. If you haven't already please send a ticket to our customer service team at skullgirlsmobile.com/contact

One workaround for this particular issue that has worked for players and the customer service team will likely suggest the same, is to remove Skullgirls Mobile from your third party apps on your account. For example, if you use Google, you can go to your account on a web browser, navigate to whatever the 'third party apps' section of the account is, and then remove SGM. After which, attempt to login again.
 
Um dia minha conta se desconectou sozinha e quando fui conectar ela novamente apareceu escrito "não pudemos atualizar seu login com o Google..." Eu desinstalei o jogo, esperei 1 mês e instalei hoje, tentei conectar minha conta novamente e o mesmo erro apareceu. Por favor, me ajudem, a minha conta estava com vários personagens bons e em um nível alto.View attachment 18105
A minha está igual, tentei mudar a senha para poder entrar de forma tradicional e me mandaram que não existia conta vinculada no meu e-mail, perdi a conta aleatoriamente :( , todo meu progresso sumiu